ponedeljek, 19. september 2016

craft-alnica Izziv #169: MOŠKA VOŠČILNICA

 


Po dolgem premoru se spet malo vračam, k ustvarjanju. Zakaj me ni bilo tako dolgo: kaj naj rečem bilo mi je slabo trubušček je pa rasel in še naprej raste.... ;-)
Tokrat ena moška voščilnica-škatlica....

6 komentarjev:

  1. Zelo lepo škatlico si naredila, predvidevam, da se voščilnica skriva v njej :).
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.
    Vesela sem zate in za tvoj trebušček, le pazi najn, če pa ti bo pustil pa le pridi naokrog. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo moško voščilnico oz. škatlico si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za trebuščka, naj samo lepo raste, pa tudi voščilnica je lepa. Vesela sem, da si jo pokazala v izzivu CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno škatlico si naredila in gotovo je voščilnica v njej prav taka, ja, le uživaj in hkrati pazi nase, hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si tole naredila.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši