torek, 17. maj 2016

Craftalnica Izziv #160: DISTRESS INK BLAZINICE

tokrat sem za izdelavo ozadja morske voščilnice, uporabila meni najljubše turkizne tone distress blazinic:Tumbled Glass, Broken China inPeacock Feathers.  Prav tako moja najljubša tema morje <3 pa še izrezane z šablonami ki sem jih kar nekaj let iskala in so končno moje :-)

http://craft-alnica.blogspot.si/2016/05/izziv-160-distress-ink-blazinice.html


4 komentarji:

  1. Čudovita morska voščilnica, zelo lepe modre Distresse si uporabila zanjo.
    Prosim te le, da v objavi še našteješ blazinice, katere si uporabila.
    Hvala, še enkrat, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Srčkana voščilnica z morskimi motivi :-)Hvala, da se igraš z nami pri Craft-alnici. Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa morska voščilnica :-)) Krasno si uporabila Distresse.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si se poigrala z Distressi, hvala, ker to lepotičko deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T

    OdgovoriIzbriši